Hi2u People Its Woot.

Go down

Hi2u People Its Woot.

Post  Woot. on Sat Jul 12, 2008 2:16 am

Sup yall Im Woot.


(i love my looks)

Ive been playing JKa for 4 years, and ive been playing sence 3 mounths befor build 19 came out...
I have a crappy interet, (router + distance from router = fail) so when i get blessed and my step dad stops making the router overheat, ill actully have highspeed interet.

Ive sorta always played BH sence i left base, the clan i was in was huge on guns and i love to snipe. But when i couldnt be on Imps i played as hero. Recently i fell inlove with the proj and im using that more often.
When there is no time to snipe cuz teems are stacked ect. ill go ET and just e11 but thats when i im bord or dont have meny other options

Im east cost USA (time)

Ive been in 2 JKA clans 1 of wich was MB2

In USO i was a noob that was told by the leader that i would never get a promotion, then a year later i became CO leader: Called by the Leader and voted on by the whole clan.
And in chosen... Mike randomly decided to /q the clan a mounth after i joined.... so yeah...

Most people like me, im really outgoing and never get anoyed
Im sorta like an online Dr. Phill (without the creazy people (most times =S ))
I love to laugh and joke around but i can become serious when needed.

My x fire is: giantirishmidget
add me talk to me... it'll be fun

I often put my accent into my typing (its not that bad just a tad suthern) and if its not my accent making my typing fail, my spelling and grammer suck too. But ya can awase tell what im tryin to say.


The past two days HeadHunter has been saying that i should join, so here i am with my aplication.

Most of yall have seen me around Someware but if i havent met you just add me to x fire and ill be more then happy to introduce my self.


So in Summery:

In Game name: Wootilla.
Age: 16
Country: America
Primary class: BH / Hero
Secondary class: ET
Old clans: Chosen, *USO*
avatar
Woot.

Posts : 68
Join date : 2008-07-12
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Meepo on Sat Jul 12, 2008 2:37 am

Woot! This guy is pro Razz

Meepo

Posts : 33
Join date : 2008-06-14
Age : 27

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Headhunter on Sat Jul 12, 2008 2:40 am

awesome man... the council will talk about you joining.. we are currently waiting for schizo/tuna to reply on two other peoples wanting to join...

once one of them responds.. thats a majority and you will be tf..

_________________

Headhunter

Posts : 121
Join date : 2008-05-08

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Grisøm on Sat Jul 12, 2008 2:42 am

Yo.
avatar
Grisøm

Posts : 8
Join date : 2008-06-22

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  ET-Noobie on Sat Jul 12, 2008 4:13 am

God damn Woot, stalkin' me are ya'? And put that proj away, you were only good with ruptor, so keep it that way. Rolling Eyes
Wouldn't want your up and coming proj skills to whipe away your old school ruptor skills.
avatar
ET-Noobie

Posts : 115
Join date : 2008-07-08
Age : 27
Location : NSW, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Mr.cheese on Sat Jul 12, 2008 9:56 am

I say in, my vote vetoes schizo and tuna's easy. afro
avatar
Mr.cheese

Posts : 88
Join date : 2008-05-27
Location : Behind you

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Sno-dog on Sat Jul 12, 2008 11:48 am

Hey Woot! Very Happy Awsome sniping skills, i have fun playing with ya. I hope to see you alot more sunny
avatar
Sno-dog

Posts : 34
Join date : 2008-06-17
Location : Hurricane of Snow

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Woot. on Sun Jul 13, 2008 8:07 pm

Lol et.... u do remember ur the main reason i joined Chosen in the first place...

But no this time it wasant intentional <3



and thanks yall for the complements and lettin me in
avatar
Woot.

Posts : 68
Join date : 2008-07-12
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Elessar on Mon Jul 14, 2008 3:23 am

Woot. wrote:Lol et.... u do remember ur the main reason i joined Chosen in the first place...
Sad
avatar
Elessar

Posts : 31
Join date : 2008-07-14
Age : 29
Location : Southern California

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  ET-Noobie on Mon Jul 14, 2008 3:43 am

Elessar wrote:
Woot. wrote:Lol et.... u do remember ur the main reason i joined Chosen in the first place...
Sad
I win.
avatar
ET-Noobie

Posts : 115
Join date : 2008-07-08
Age : 27
Location : NSW, Australia

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  schizophrenic asshole on Mon Jul 14, 2008 11:16 am

Woot is beast ctf player!
avatar
schizophrenic asshole

Posts : 91
Join date : 2008-05-18
Age : 29
Location : Toronto

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Sno-dog on Mon Jul 14, 2008 12:33 pm

I <3 CTF not JKA CTF... but just CTF in other games Laughing pirat
avatar
Sno-dog

Posts : 34
Join date : 2008-06-17
Location : Hurricane of Snow

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Woot. on Mon Jul 14, 2008 2:48 pm

Elessar wrote:
Woot. wrote:Lol et.... u do remember ur the main reason i joined Chosen in the first place...
Sad


lmao ele <3 i didnt really meat u till after i joined

(ur one of the reasons i stayed )




and schiz is just lol's @ me and ctf
avatar
Woot.

Posts : 68
Join date : 2008-07-12
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Elessar on Tue Jul 15, 2008 5:57 pm

Woot. wrote:lmao ele <3 i didnt really meat u till after i joined

(ur one of the reasons i stayed )
Lies
avatar
Elessar

Posts : 31
Join date : 2008-07-14
Age : 29
Location : Southern California

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Woot. on Tue Jul 15, 2008 5:58 pm

truths

well i saw u on server but we never talked =(
avatar
Woot.

Posts : 68
Join date : 2008-07-12
Age : 25

View user profile

Back to top Go down

Re: Hi2u People Its Woot.

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum